Naše vlastné rozšírené záruky ako aj štandardná záruka poskytovaná výrobcom Vám dajú podporu a istotu po zakúpení techniky. eTechnology poskytuje podporu priamo na mieste, ktorá zaručuje, že nemusíte posielať zariadenia na opravu. Odpoveď dostanete vždy do nasledujúceho dňa, takže si môžete by istí, že časové prestoje budú pre Vašu firmu veľmi malé.
Technická podpora je absolútne nutná v štádiu dokazovania správnosti novej koncepcie pri akomkoľvek projekte a technická podpora zaisťuje tiež, že všetka technika bude správne fungovať vo Vašom prostredí.
Poskytujeme kompletnú technickú podporu pre u nás zakúpené produkty. Odpoveď dostanete vždy do nasledujúceho dňa, takže si môžete byť istí, že časové prestoje budú pre Vašu firmu veľmi malé. Či už máte problém s interaktívnou tabuľou, projektorom alebo inou technikou, neváhajte nás kontaktovať a obrátiť so žiadosťou o pomoc.
Podporu poskytujeme aj priamo na mieste, ktorá zaručuje, že nemusíte posielať zariadenia na opravu. Vyriešime a odstránime prípadné problémy týkajúce sa hardvéru alebo softvéru nášho portfólia produktov.